Wewnątrz procesu projektowania stron internetowych

Każda firma rozumie wartość posiadania pięknej strony internetowej, która przyciąga nowych użytkowników i spycha ich dalej w dół ścieżki sprzedaży. I na pierwszy rzut oka stworzenie jednego z tych cyfrowych arcydzieł może wydawać się dość proste – przynajmniej dopóki nie uświadomisz sobie, jak skomplikowane (i mylące) mogą być. Jak działa projektowanie stron internetowych? Dla jakich docelowych odbiorców powinnaś budować swoją witrynę? A jak, u licha, zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek, gdy jest ona składana?

Od ponad dekady zespół Snap projektuje strony internetowe zapewniające maksymalny zwrot z inwestycji. Specjalizujemy się w projektowaniu skoncentrowanym na człowieku, wykorzystując personalizację użytkowników, interaktywne prototypy i odważne kreatywne treści, aby tworzyć witryny, które przyciągają uwagę i angażują. Aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób wykorzystujemy naszą magię marketingową dla klientów, rzućmy okiem na wyjątkowy proces projektowania stron internetowych Snap.

Krok 1: Faza odkrywania projektu

W Snap skupiamy każdą witrynę wokół dogłębnych osobowości użytkowników, wykorzystując je jako punkt odniesienia do tworzenia niestandardowych podróży użytkownika w obrębie witryny. Zanim jednak opracujemy te archetypy użytkowników, przeprowadzamy kompleksową analizę konkurencji w celu zidentyfikowania mocnych stron, słabości, szans i zagrożeń Twojej firmy, aby znaleźć najlepszy sposób na umocnienie pozycji Twojej marki. Następnie przeprowadzamy badania dotyczące Twojej demografii i pomagamy zdefiniować grupę docelową, tworząc szczegółowe osobowości, aby odkryć potrzeby i oczekiwania Twoich idealnych użytkowników. Mając na uwadze wyraźną publiczność, współpracujemy z Twoim zespołem, aby przeprowadzić burzę mózgów pod kątem zawartości, dokładnie określając zasoby, których potrzebujemy, aby zaangażować użytkowników i zachęcić ich do konwersji.

Po dokładnym zrozumieniu grupy docelowej i treści potrzebnych w witrynie, przechodzimy do mapowania podróży klientów. Jest to zasadniczo proces mapowania wszystkiego, co może zawierać Twoja witryna, od konkretnych stron i układów treści po animacje i elementy projektu. Mapowanie podróży klienta ma na celu uszczegółowienie, w jaki sposób klient powinien korzystać z każdej sekcji witryny – w tym działań, które podejmie i emocji, które odczuje. To plac zabaw, którego używamy do odkrywania nowych pomysłów i budowania wyjątkowej wygody użytkownika, którą chcemy stworzyć. Następnie bierzemy wszystkie elementy z mapy podróży klienta i zawężamy je do hierarchii precyzyjnych struktur stron poprzez mapowanie myśli – ostatecznie dopracowując je do sfinalizowanej mapy witryny.

Krok 2: Faza mapy witryny

Powinieneś zobaczyć mapę witryny jako główny plan witryny. Oznacza każdą widoczną strukturę strony w Twojej witrynie. Podczas mapowania witryny projektanci Snap przedstawiają gałęzie nadrzędne, potomne i wnuki w ramach każdej struktury witryny. Jest to także część, w którą zaangażowani są nasi specjaliści SEO, aby zoptymalizować każdą strukturę dla wyszukiwarek i zapewnić, że każda udana nawigacja pozostanie silna. Ponieważ Snap obsługuje kompilacje witryn zarówno dla marek B2B, jak i B2C, możemy skoncentrować mapę witryny na generowaniu potencjalnych klientów lub zakupów użytkowników. Bez względu na to, jakie działania chcesz podjąć, nasi projektanci stron internetowych mogą opracować dynamiczną podróż klienta, która zmusza ich do działania.

Krok 3: Faza szkieletowa

Model szkieletowy jest ilustracją interfejsu konkretnej strony witryny, który szczegółowo opisuje jego zawartość, funkcje i zamierzone zachowania użytkowników. Współpracując z naszymi ekspertami od UX, odegrasz ważną rolę w tworzeniu treści, które poprawiają responsywny wygląd Twojej witryny. Zespół kreatywny Snap ściśle śledzi postacie użytkowników, aby opracować inspirujące, oparte na odbiorcach treści, które idealnie pasują do Twojej marki. Niezależnie od tego, czy pracujesz w branży B2B, czy B2C, nasze sezonowe kreacje stworzą dynamiczny UX, który będzie komplementował Twoją markę i zapewnił wyniki.

Aby zagwarantować sprawną współpracę, używamy interaktywnego prototypu do wyświetlania i udoskonalania każdej strony witryny. Gotowe szkielety podkreślą wszelkie specjalne funkcje (nawigacja po stronie, ruchy kursorem itp.) I przekażą, w jaki sposób użytkownicy będą z nich korzystać. Będą również zawierać adnotacje, które ostatecznie staną się dokumentem funkcjonalności, ale przejdziemy do tego później. Następnie przekazujemy Twoje szkielety zespołowi SEO, aby upewnić się, że Twoje strony są przyjazne SEO i odpowiednio uwzględniają kopiowanie. Guru wyszukiwarki Snap również zidentyfikuje tutaj możliwości wewnętrznego linkowania, tagów kategorii i słów kluczowych z długim ogonem.

Krok 4: Faza projektowania

Teraz rozmawiamy! Po opracowaniu zoptymalizowanych ramek nadszedł czas, aby zakończyć nasze projekty. Podczas tej fazy testujemy nasze projekty skoncentrowane na ludziach pod kątem twoich osobowości, używając każdego unikalnego szablonu, który istnieje ze stanu szkieletu. Nasz zespół kreatywny sfinalizuje każdy aspekt Twojej witryny – w tym jej zawartość, kolory, dymki, animacje i obrazy – wprowadzając wszelkie poprawki, o które poprosisz. Dzięki naszemu interaktywnemu prototypowi wszystko, co musisz zrobić, to opisać określone strony wszelkimi zmianami, które chcesz zobaczyć; zajmiemy się resztą. Gdy Twój zespół zatwierdzi nasze projekty, Snap’s S.

Zespół EO po raz ostatni patrzy na każdą stronę, aby upewnić się, że kopia i układ są zgodne z najnowszymi i najlepszymi strategiami SEO, a następnie jest gotowy do rozwoju.

Krok 5: Faza rozwoju

Po sfinalizowaniu projektu, który pokochasz Ty i Twoi odbiorcy, nasz zespół kreatywny tworzy kafelek stylowy dla Twojej witryny (składający się z czcionek, kolorów, elementów interfejsu i innych zasobów wizualnych, które opracowaliśmy dla Twojej marki) i przekazuje klucze naszym doświadczonym programistom – wraz z dokumentacją dotyczącą kompleksowej funkcjonalności. Ten zasób komunikuje funkcjonalność techniczną witryny, w tym sposób działania wewnętrznej nawigacji oraz funkcjonowanie i dostosowanie widżetów. Krótko mówiąc, dokumentacja funkcji będzie również zawierać wszystko, co nasi programiści potrzebują, aby włączyć do Twojej witryny. Tutaj również nasz zespół przeprowadzi techniczne SEO, aby zmaksymalizować widoczność Twojej witryny.

Krok 6: Faza Zapewnienia Jakości

Witryny, które nie działają, nie mogą być konwertowane. Właśnie dlatego Snap zapewnia solidne zapewnienie jakości (QA) w całej witrynie, aby upewnić się, że wszystko działa zgodnie z przeznaczeniem. Ta faza polega na upewnieniu się, że witryna zapewnia szybkość i jakość, której wymagają i na którą zasługują użytkownicy. Na początek Snap testuje witrynę w wielu przeglądarkach i sprawdza funkcje udokumentowane na poprzednich etapach, aby upewnić się, że działa ona dobrze na wszystkich odpowiednich urządzeniach. Przeczesujemy każdą stronę, aby zidentyfikować i rozwiązać niedziałające linki, błędy, usterki i wszelkie inne błędy, które szkodzą Twojej witrynie. Wreszcie, obie strony podpisały się na stronie, aby potwierdzić, że spełnia ona wszystkie oczekiwania – i rozpocząć planowanie drugiej fazy projektu. Pod koniec tego kroku Twoja nowa strona zostanie w pełni zoptymalizowana i będzie gotowa do uruchomienia. Przygotuj tego szampana!

Prostota projektowania stron internetowych

http://sanrahpo1.pl/tworzenie-stron-internetowych
http://sanrahpo1.pl/tworzenie-stron-siedlce
http://sanrahpo1.pl/tworzenie-stron-warszawa
http://sanrahpo1.pl/strony-www-krakow
http://sanrahpo1.pl/strony-www-lodz
http://sanrahpo1.pl/strony-www-poznan
http://sanrahpo1.pl/strony-www-gdansk
http://sanrahpo1.pl/strony-www-szczecin
http://sanrahpo1.pl/strony-www-bydgoszcz
http://sanrahpo1.pl/strony-www-lublin
http://sanrahpo1.pl/strony-www-bialystok

Zastanawiasz się nad utworzeniem nowej strony internetowej dla swojego biznesu B2C lub B2B? W takim razie koniecznie skontaktuj się dzisiaj z Snapem. Nasze wiodące w branży usługi projektowania stron internetowych zapewnią ci piękną stronę, która pozycjonuje Twoją markę na długoterminowy sukces. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszym zespole lub scenie projektowania stron internetowych w Minneapolis. Z przyjemnością udzielimy wszelkich informacji lub wsparcia, aby Twoja firma mogła się rozwijać.