7 zalet korzystania z orbitreka

Przyspiesz odchudzanie

Korzyści z zastosowania maszyny eliptycznej do odchudzania są oczywiste, ponieważ wiele osób z powodzeniem korzysta z tego urządzenia, aby przyspieszyć utratę tłuszczu. Badania sugerują, że trenażery crossowe są lepsze od niektórych alternatywnych maszyn, takich jak wspinacze po schodach i rowery treningowe. Pod względem spalonych kalorii treningi na orbitrekach są porównywalne z bieżnią, ale często mogą być łatwiejsze, ponieważ do generowania ruchu wykorzystywane są większe grupy mięśni. Dokładna liczba kalorii spalonych podczas treningu na orbitreku będzie zależeć od różnych czynników, w tym wieku, płci i aktualnego poziomu sprawności, ale z pewnością jest to jedna z najskuteczniejszych maszyn do użycia, jeśli Twoim celem jest zrzucenie wagi .

Chroń swoje stawy

Korzyści z treningu krzyżowego wykraczają daleko poza utratę wagi i obejmują ochronę stawów. Biorąc pod uwagę zalety i wady trenażera w porównaniu z bieżnią, jest to jedna z najważniejszych różnic. Trening na bieżni jest uważany za trening o dużym wpływie. Z drugiej strony treningi z wykorzystaniem trenażera są bez uderzeń. To sprawia, że ​​trenażery są fantastyczną alternatywą dla osób, które doświadczają problemów ze stawami lub bólu, ponieważ nacisk wywierany na stawy, szczególnie na kolana i biodra, jest znacznie zmniejszony.

Pracuj całym ciałem

W przeciwieństwie do wielu innych urządzeń do ćwiczeń wysiłkowych, trenażery biegowe pracują na całym ciele, zapewniając pełny trening ciała i zwiększając liczbę spalonych kalorii.

Aby ramiona były efektywnym treningiem, wystarczy chwycić za uchwyty, pchać i ciągnąć, poruszając stopami na pedałach. Działa to na całą górną część ciała, w tym klatkę piersiową i ramiona,

Kiedy poruszasz pedałami stopami, twoja dolna część ciała, w tym pośladki, wykona świetny trening. Aby celować w pośladki, możesz zwiększyć opór lub wprowadzić okresy pedałowania do tyłu. Trenażer to bardzo elastyczna maszyna, a treningi mogą być dostosowane do określonych grup mięśniowych w razie potrzeby.

Możliwe jest wprowadzenie pewnych korekt do rutyny trenera, aby pomóc wyrzeźbić rdzeń, w tym najważniejsze mięśnie brzucha. Aby ćwiczyć mięśnie brzucha, po prostu puść uchwyty i zaangażuj mięśnie rdzenia. Kiedy już nie trzymasz się za ręce, musisz użyć mięśni brzucha, aby zachować równowagę. Zapewnia to również fantastyczny trening.

Zyskaj trening całego ciała z trenerem eliptycznym

Możesz także zmieniać technikę zastosowaną w orbitreku, aby uzyskać najlepszy możliwy trening ud. Niewielkie zmiany w sposobie korzystania z maszyny mogą być ukierunkowane na różne grupy mięśni, pomagając utrzymać uda i ujędrnienie mięśni. Na przykład podczas pedałowania do tyłu celujesz w quady (przód ud). Jeśli jesteś zaawansowanym użytkownikiem, możesz nawet wykonywać przysiady podczas pedałowania do tyłu. Nie powinieneś próbować tego robić, dopóki nie będziesz zwykłym użytkownikiem, ale może to znacznie poprawić stan twoich ud. Za każdym razem staraj się trzymać przysiad przez kilka sekund.

Zmieniaj intensywność treningu

Najlepsze procedury ćwiczeń zawierają różnorodne intensywności, stosowane razem w celu stworzenia skutecznego reżimu. Korzystając z trenażera, możesz naśladować szybki marsz, bieg lub trudną wspinaczkę po schodach. Aby zmienić rodzaj treningu, wystarczy zmienić opór maszyny i prędkość, z jaką się poruszasz. Jeśli próbujesz poprawić swoją kondycję, zastosuj trening interwałowy o wysokiej intensywności. Polega to na mieszaniu niektórych impulsów o wysokiej intensywności z okresami o niskiej intensywności. Możesz zacząć od niskiego i z czasem zwiększać intensywność.

http://sanrahpo1.pl/masa-musculara
http://sanrahpo1.pl/misicne-mase
http://sanrahpo1.pl/steroidi-za-masu
http://sanrahpo1.pl/muskulu-masu
http://sanrahpo1.pl/anabolicke-steroidy
http://sanrahpo1.pl/muskelmasse
http://sanrahpo1.pl/massa-muscolare

Zapobiegaj urazom i ćwicz bezpiecznie

Jeśli jesteś nowy na siłowni, może to być przytłaczające, a niektóre urządzenia mogą być trudne w użyciu. To nie jest problem z trenerem, który ma niezwykle intuicyjny design – odpowiedniej techniki można nauczyć się w ciągu kilku minut. Podobnie, trenażer jest również jednym z najbezpieczniejszych elementów wyposażenia siłowni. Wiele osób zostaje rannych, gdy spadają z bieżni lub ulegają wypadkowi w części siłowni na siłowni, ale trener krzyżowy rzadko kojarzy się z jakimkolwiek urazem. Wałki piankowe stały się bardzo popularnym sposobem zapobiegania urazom i wspomagania powrotu do zdrowia.

Stań się silniejszy

Podczas gdy trening oporowy jest często ćwiczeniem z wyboru służącym wzmocnieniu mięśni, korzystanie z trenażera jest doskonałą alternatywą lub ćwiczeniem uzupełniającym w celu poprawy ogólnej siły. Zwiększenie oporu maszyny oznacza, że ​​twoje ciało musi ciężej pracować, aby osiągnąć tę samą prędkość, więc podkręć to, jeśli chcesz zdobyć siłę. Badania sugerują również, że trener może być wykorzystywany jako ćwiczenie regeneracyjne przez osoby, które uczestniczą w wielu treningach oporowych. Stwierdzono, że pomaga to mięśniom szybciej odzyskać siły i może skutkować większy ogólny wzrost siły. Podczas korzystania z trenażera do regeneracji ważne jest, aby zarówno opór, jak i tętno były względnie niskie, w porównaniu do ćwiczeń o wysokiej intensywności.

Ćwicz w domu

Jeśli chcesz ćwiczyć w domu, a nie dołączać do siłowni, trener powinien znajdować się na szczycie listy życzeń dotyczących sprzętu. Są stosunkowo niedrogie, nie zajmują dużo miejsca i zapewniają trening całego ciała. Trenażer jest często pomijany jako wyposażenie domowej siłowni, a wiele osób wybiera bieżnię.
Nasze najbardziej polecane maszyny eliptyczne

Z naszego asortymentu nominowaliśmy siedmiu orbitreków, które są przeznaczone dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych:
Początkujący

Ten eliptyczny ma cichy napęd magnetyczny z ośmioma poziomami oporu, aby rzucić Ci wyzwanie w trakcie treningu. Odpowiedni dla użytkowników o wadze do 110 kg.